JosefinEwelyn

There is no way to peace, peace is the way

Lyckan är en dröm och lidandet verklighet

Publicerad 2011-09-22 21:41:30 i Allmänt,



Har suttit och pluggat konstant i 5 timmar, förutom en liten sväng på ica, men jag har ändå inte fått speciellt mycket gjort. Just nu är jag så trött och less så jag orkar verkligen inget mer, håller tummarna på att vi får fram till rasten på oss att göra klart innan vi ska redovisa, om inte så är det bara att kriga med det jag har.

Nu ska jag bara halvdö tills Emma har kommit ut ur duschen, då ska jag tvinga henne att hjälpa mig att städa upp lite här inne och sen får vi se vad resten av kvällen har att bjuda på, mest troligt lär vi inte flytta oss från soffan alls förrän vi ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela